Бисквитките ни помагат да предоставим нашите услуги. Ползвайки нашите услуги, Вие се съгласявате с ползването ни на бисквитки. Прочети повече.
Гаранция и замяна
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите.
Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от МАКСТЕЛ или от оторизирани от производителя доставчици. Ако гаранционната карта на продукта е издадена директно от производителя ще я намерите в кутията с продукта.
Процедура за осигуряване на гаранцията и приемане в сервиз.
1. Приемането в сервизен център:
Дефектните продукти, изпратени към сервиза, трябва да бъдат придружени задължително с гаранционна карта или номер на фактура, които следва да сте получили при покупката на продуктите.
2. Диагностика и поправка:
МАКСТЕЛ поема отговорност да уведоми своите клиенти за диагностиката, поправката, която ще бъде извършена, както и приблизителния срок за въвеждането в експлоатация на продукта до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта. Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
3. Връщане на продукт:
След поправка на продукта се изпраща по куриер за сметка на МАКСТЕЛ. Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервизния център до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние и писменото потвърждение за вземането на продукта.